Inloopuur

Iedere dinsdag (behalve 23 en 30 mei) is er inloopuur tussen 9.30u en 11.00u en tussen 19.00u en 20.00u. Ds. Lennart Hoftijzer is dan in de koffiehuiskamer aanwezig.

Open Huis

Iedere vrijdag is er Open Huis in de Koffiekamer tussen 9.30u en 11.30u.

Themadienst over gebedsgenezing

Om meerdere redenen is het een actueel onderwerp: gebedsgenezing. In de avonddienst van 26 mei willen we hierop ingaan. Net als in het najaar zal er ook deze keer een gesprekspanel zijn, zodat de dienst een interactief karakter krijgt. Eén van onze eigen huisartsten, Jacomien Zwemer, is bereid gevonden om hieraan deel te nemen. We spreken het verlangen uit naar een Bijbelse en evenwichtige zoektocht over een onderwerp dat kerk en samenleving bezighoudt.

Vriendendienst

Op zondag 9 juni er een laagdrempelige 'Vriendendienst.' Neem iemand mee die misschien wel naar God op zoek is, maar het niet meteen in de kerk vindt. Meer informatie zal nog volgen.

Het winterseizoen is ten einde. veel activiteiten worden pas in september weer opgestart. Voor actuele data kunt u het beste de Nieuwsbrief raadplegen.

Laatst bijgewerkt op: 19-04-2024